Bagātā tēva biznesa skola (Grāmatas apskats)

Bagātā tēva biznesa skola (Grāmatas apskats)

Tīkla mārketings ir vārdu savienojums, kas cilvēkos izraisa visai plašu emociju rezonansi. Vieni šo biznesa paveidu uzskata par vienu no labākajiem cilvēces sasniegumiem, savukārt, otri šo sistēmu nopeļ kā kaut ko nešķīstu. Principā, taisnība ir kā vieniem, tā otriem, jo mūsu prāts nespēj pieņemt to, ko nesaprotam, tāpēc palīgā nāk Roberta Kijosaki Bagātā tēva grāmatu sērijas ceturtā grāmata ar nosaukumu “Biznesa skola”.

Grāmata galvenokārt veltīta tīkla mārketinga izpētei, lai kaut nedaudz cilvēkiem radītu priekšstatu par šīs biznesa formas iespējamām priekšrocībām. Kā pats autors saka, viņš tīkla mārketingā nav darbojies, jo agrāk pret šo sistēmu izturējies visai skeptiski. Tagad, 20 gadus vēlāk, viņš redz šo biznesu pavisam citā gaismā un atzīst, ka, ja vien viņš būtu zinājis par visām šī biznesa priekšrocībām jau agrāk, noteikti būtu tajā iesaistījies arī pats.

Šī, šķiet, ir vienīgā no retajām grāmatām, kas veltīta tieši tīkla mārketinga dažādo priekšrocību izklāstam, lai iedrošinātu tos, kuri vēl šaubās par lēmuma pareizumu, tajā iesaistīties. Grāmatas autors atkal saviem lasītājiem atgādina, ka sava uzņēmuma nodibināšana ir vislabākais veids, kā kļūt bagātam.

Tīkla mārketinga uzņēmums, ar tā zemajām iestāšanās izmaksām un lieliskajām mācību programmām, ir krietni vien labāka un mūsdienīga izvēle. Tīkla mārketinga industrija attīstās milzu soļiem, turklāt dara to daudz straujāk nekā franšīzes un tradicionālie komercuzņēmumi.

Tas ir skaidrojams ar to, ka rūpniecības laikmets jau sen kā ir pagājis, un tīkla mārketinga uzņēmumi, patiesībā, ir informācijas laikmeta franšīzes, jo tie darbojas gandrīz vienīgi uz informācijas bāzes. Tiem nav vajadzīga ne zeme, ne rūpnīcas, ne darba ņēmēji, jo ikviens, kas tajā iesaistās, kļūst par uzņēmēju.

Kad runa ir par jebkāda veida uzņēmējdarbību, liela daļa cilvēku aizmirst, ka būs jāsaskaras ar to, no kā vairums ļaužu baidās – tirgošanās jeb pārdošana. Savas bailes no tirgošanās cilvēki slēpj drosmīgi izliekoties, ka tirgošanās ir viņu necienīga nodarbe. Lai gan, patiesībā, viņi baidās tikt atraidītiem, taču atraidījums ir tirgošanās neatņemama sastāvdaļa.

Vissvarīgākā iemaņa biznesa pasaulē ir prasme tirgoties. Ja neproti pārdot, vari nesapņot, ka kļūsi par uzņēmuma īpašnieku.

Ir jāsaprot, ka tirgojoties nāksies bieži saņemt atraidījumus.

Visveiksmīgākie cilvēki pasaulē ir tie, kurus visbiežāk atraida. Mācīties pārdot nozīmē mācīties pārvarēt zaudētāju sevī.

Tā nebūtu Roberta Kijosaki grāmata, ja viņš tajā nepieskartos viņam tik tuvajai un mīļajai tēmai par finansiālo neatkarību. Viņš ir stingri pārliecināts, ka sapņi ir tie, kas noteiktās dzīves situācijās liek mums visiem pieņemt noteiktus finansiāla rakstura lēmumus.

Daudziem cilvēkiem nav sapņu, tāpēc, ka sapņi maksā naudu. Izmantojot kredītkartes, cilvēki pārdod savu nākotni, lai kaut ko nopirktu šodien.

Tas kalpo par iemeslu tam, kāpēc daudzi cilvēki arī pārstāj sapņot. Tādēļ ir svarīgi uzturēt sapņus dzīvus un pieņemt finansiāli saprātīgus lēmumus.

Cilvēks nevar būt laimīgs, ja viņa finansiālā stabilitāte ir atkarīga no citiem.Roberts T. Kijosaki

Par autoru

Roberts T. Kijosaki ir pasaules mēroga bestsellera „Bagātais tētis nabagais tētis” autors. Paralēli šai grāmatai Roberts Kijosaki radīja galda spēli CASHFLOW, ar kuras palīdzību iespējams viegli un ātri apgūt naudas plūsmas ceļus mūsdienu finansiālajā pasaulē.

Roberts pāris gadus nostrādāja korporācijā Xerox, bet 1977. gadā nodibināja savu pirmo komercuzņēmumu – neilona kabatas portfeļu Velcro ražotni. Šis produkts kļuva par visā pasaulē pazīstamu preci un pāris gados ienesa miljoniem dolāru lielu peļņu. 1985. gadā viņš nodibināja starptautisku izglītības kompāniju, kurā komerczinības un investēšanas iemaņas apguva daudzi tūkstoši studentu no visas pasaules.1994. gadā Roberts savu uzņēmumu pārdeva un 47 gadu vecumā aizgāja pensijā, lai pilnībā nodotos investēšanai.

Autors: Roberts T. Kijosaki un Šārona L. Lektere
Nosaukums: Bagātā tēva biznesa skola
Izdevniecība: Zvaigzne ABC
Izdošanas gads: 2009
Tulkojums latviešu valodā: Jānis Markots
Redaktors: Elīna Vanaga
Lappušu skaits: 222
ISBN: 978-9934-0-0474-2

 uzzini-cenu

Scroll To Top