Jautājumi ir atbildes (Grāmatas apskats)

Jautājumi ir atbildes (Grāmatas apskats)

Kāds ir tavs GMF? Vai tu zināji, ka galvenā motivējošā faktora noteikšana ietekmē tavus personīgos panākumus un palielinās iespēju iesaistīt citus cilvēkus savā biznesā? Netērē laiku uz ļaudīm, kuriem nav cerību, sapņu un prioritāšu, šķiet, ir gana labi pateikts, lai rosinātu tevi uz nopietnām pārdomām.

Šajā grāmatā Ķermeņa valodas eksperts Alans Pīzs pielāgo savā profesionālajā darbībā gūtās atziņas specifiskajai tīkla mārketinga nišai jeb, kā šajā grāmatā tā tiek dēvēta – tīkla tirdzniecība. Nav svarīgi vai tu piedāvā kādu konkrētu produkciju, vai arī sniedz prezentāciju potenciālajam darbiniekam, kurš varētu pievienoties tavai tīkla tirdzniecības impērijai, autors ir pārliecināts, ka neieinteresētu potenciālo darbinieku/klientu nav – ir tikai neinteresanta iepazīstināšana ar piedāvājumu.

Ir četras jomas, kuras tu zināmā mērā vari kontrolēt. Tās ir: tavs rokasspiediens, smaids, apģērbs un teritorija.

Attiecīgi pievēršot tām uzmanību, ko vairums no mums dara ļoti reti, tās var nodrošināt ceļu uz panākumiem. Taču ir kāda kļūda, kuru pieļauj lielākā daļa tīkla tirdzniecībā iesaistīto cilvēku un tā ir: kad viņi paši sāk šķirot kurš varētu būt un kurš nevarētu būt viņu potenciālais klients/darbinieks. Kad tikko esi uzsācis savu biznesu, jāvēršas pie ikviena cilvēka, jo tev nepieciešams vingrināties, un bez vingrināšanās vēl svarīgāk ir tas, lai pēc iespējas vairāk cilvēku par tavu jauno biznesu uzzina.

Grāmatas autors pievēršas jautājumam par vidējo aritmētisko rādītāju nozīmīgumu ceļā uz panākumiem, norādot, ka vidējais aritmētiskais rādītājs nosaka ikviena pasākuma panākumus.

Kamēr vien es klauvēju pie daudzām durvīm un piedāvāju savu preci, es guvu panākumus.

Lai gan jāsaka, ka nerūdītam izplatītājam šeit sanāk saskarties ar vienu no lielākajiem pārbaudījumiem, ar ko tīkla tirdzniecības darbinieki sastopas ceļā uz panākumiem, un tā ir liela jūtība pret noraidošu attieksmi. Taču Alans Pīzs turpina iedrošināt:

Ikviens “Nē” patiesībā ir solis pretī mērķim!.

Šī grāmata būtībā aplūko tīkla tirdzniecību no psiholoģiskā aspekta, sniedzot lasītājam vairākas sarunu vešanas tehnikas, papildinot tās ar vērtīgiem padomiem neverbālās komunikācijas analizēšanai, kas palīdzēs pienācīgi “apbruņoties” ikvienam tīkla tirdzniecības speciālistam neatkarīgi no viņa darba stāža un pieredzes

Par autoru

Savas biznesa gaitas Alans Pīzs uzsāka 10 gadu vecumā, pārdodot mājsaimniecībā lietojamos sūklīšus un pusaudža gados viņš ieguva balvu kā labākais tiešais izplatītājs. Savukārt 21 gada vecumā Alans Pīzs kļuva par jaunāko apdrošināšanas aģentu Austrālijā, kurš gada laikā veicis apdrošināšanas polišu apgrozījumu viena miljona dolāru apmērā. Tas ļāva viņam kvalificēties elitārajam “Miljons dolāru apaļā galda” (Million Dollar Round Table) klubam.

Alans un viņa sieva Barbara tiek uzskatīti par veiksmīgāko izdevējkomandu Austrālijā. Kopīgi viņi ir sarakstījuši 15 grāmatas no kurām 9 ir bijušas Nr.1 Bestselleri. Viņa darbi ir tulkoti 51 valdodā un tie ir pārdoti vairāk kā 25 miljonos kopiju vairāk nekā 100 valstīs. Alans starptautiskā mērogā plašāk pazīstams kā Mr. Body Language kļuva pateicoties savam darbam “Ķermeņa valoda”, kas kļuva par komunikāciju bībeli tikpat kā ikvienai organizācijai visā pasaulē.

Autori: Alans Pīzs
Nosaukums: Jautājumi ir atbildes
Izdevniecība: Jumava
Izdošanas gads: 2004
Tulkojums latviešu valodā: Māra Cielēna
Redaktors: Anna Pavlovska
Lappušu skaits: 104
ISBN: 9984-058-17-4

 uzzini-cenu

Scroll To Top