No zīles līdz ozolam (Grāmatas apskats)

No zīles līdz ozolam (Grāmatas apskats)

Skaidrs, ka nav neviena, kurš, sācis savu uzņēmējdarbību, nesapņotu par to, ka viņa jaundibinātais uzņēmums no mazas zīles reiz pārtaptu dižā ozolā. Taču mums uzņēmējiem ne vienmēr ir zināms, kas tieši darāms, lai šie sapņi pārvērstos īstenībā. Šim nolūkam ir radīta, manuprāt, lieliska rokasgrāmata, kas nav sausu teoriju pārpilna, bet gan kā atskats uz ikdienišķām situācijām biznesa vidē ar vieglu humora devu.

Jūsu mērķis nav “tikt vaļā” no produkta. Jūsu mērķis ir apmierināt klientu vajadzības.

Ne velti viens no grāmatas recenzentiem Toms Hanters (Sports Division) par grāmatu izsakās šādi: “Fantastiski! Kaut man būtu bijusi tāda grāmata, kad sāku uzņēmējdarbību”. Nu, lūk, tev tāda attaisnojuma vairs nav, jo šī grāmata nudien ir lieliski sabalansēta ar vērtīgiem padomiem un iedrošinājumiem pievērsties vienai no pelnošākajām nozarēm – uzņēmējdarbībai!

Pats šo grāmatu pirmo reizi izlasīju pirms kādiem 10 gadiem – jā, tik veca šī grāmata nudien ir, taču tajā aplūkotās situācijas ir visos laikos nemainīgas. Tāpat kā pirms 20 gadiem arī šodien uzņēmējam jāprot rast līdzsvars starp peļņu un morāli, jāzina, kur  mejkējams viņa ideālais klients, kā rūpēties par pozitīvu naudas plūsmu uzņēmumā, vai tiem, kuri tikai sāk, atbild uz mūžīgo jautājumu – kur pie velna dabūt naudu biznesam? Tas viss un vēl vairāk tiek stāstīts šajā grāmatā.

Protams, tā nepaņems tevi aiz rokas un neaizvedīs līdz mērķim, tiklīdz būsi to izlasījis, taču noteikti dos skaidrāku priekšstatu par to, kas tava biznesa esošajā stadijā ir pats būtiskākais. Grāmatas autors ir ar gana labu humora izjūtu, kas šāda tipa grāmatai nāk ļoti par labu, taču brīžiem šķiet diezgan vieglprātīgs, bet tikai šķiet, jo sava daļa taisnības viņam ir. Kaut vai jautājumā par biznesa plāniem – autors ir pārliecināts, ka nav jēgas tos slīpēt līdz pilnībai, jo

Gandrīz uzreiz pēc uzrakstīšanas jūsu biznesa plāns jau būs novecojis.

Lai arī grāmatu biju lasījis ļoti sen, atkārtoti lasot atskārtu daudzas lietas, kas bija palikušas atmiņā pēc pirmās tās izlasīšanas. Daudzas idejas, domas un pamatprincipus pielietoju savā uzņēmējdarbībā, tikai tajā brīdī nevarēju atcerēties, no kurienes šīs zināšanas, tagad pēc grāmatas atkārtotas izlasīšanas jautājumu vairs nav – viss pateicoties grāmatai “No zīles līdz ozolam”.

Mazu uzņēmumu īpašnieki pārāk daudz laika pavada mašīntelpā un nepietiekami daudz laika uz komandtiltiņaKespians Vudss

Par autoru

Kespians Vudss bērnībā bija neveiksminieks, tomēr vēlāk pārsteidza skolotājus un ģimeni, kļūdams par vadošu uzņēmēju tirdzniecības nozarē. Vēl būdams students, viņš kļuva par pirmo universitātes gadagrāmatu izdevēju Lielbritānijā. Kespians nodibināja arī pasākumu rīkošanas kompāniju “Ļaujiet man noorganizēt jums svinības!” un izveidoja tehnoloģiju jautājumiem veltītu žurnālu.
Par savu darbību viņš ieguvis vairākus atzinības apliecinājumus: Young Achievers of Britain (Bekingemas pilī), Shell Livewire un Young Achievers of Scotland.

Autors: Kespians Vudss
Nosaukums: No zīles līdz ozolam
Izdevniecība: Zvaigzne ABC
Izdošanas gads: 2006
Tulkojums latviešu valodā: Baiba Apermane
Redaktors: Leo Skulte
Lappušu skaits: 175
ISBN: 9984-37-206-5

uzzini-cenu

Scroll To Top