Pārdošanas burvis (Grāmatas apskats)

Pārdošanas burvis (Grāmatas apskats)

Ar brīdi, kad autors pārstāj būt Bodo Šēfers, Roberts Kijosaki vai Ošo, un kļūst par Edgaru Untālu, jeb citiem vārdiem – par “Pārdošanas Burvi”, lasītāju pārņem pavisam cita lasīšanas pieredze. Proti, autors lasītājam cenšas parādīt pārdevēja patieso seju – nevis to uzbāzīgo tipu, kuram prioritāte ir viņa peļņa, bet gan cilvēku, kurš uzmanīgi ieklausās savos klientos un no tiesas ir gatavs rast efektīvu risinājumu, kas balstītos uz ilglaicīgām attiecībām.

Edgars ir pārliecināts, ka ikviens var apgūt pārdošanas prasmes, taču, lai tas būtu iespējams, cilvēkam ir jābūt spējīgam jaunās zināšanas uzņemt.

Esmu sapratis, ka ikviena indivīda apziņai ir jānobriest, jānogatavojas kā auglim vēlā rudenī, līdz vēlme pēc zināšanām kļūst par nepieciešamību.

Grāmatu lasīšana, kā to ir konstatējuši psihologi, būtiski palielina cilvēka vārdu krājumu, turklāt bagātīgs vārdu krājums liecina par cilvēka intelekta līmeni, “un ja jūsu profesija ir saistīta ar pārdošanu, tad intelekts šeit noteikti ir priekšrocība“. Taču kas attiecas vairāk uz pašu pārdošanu, tad autors neskaitāmas reizes ir pārliecinājies, ka tas visbiežāk ir uz savstarpējām attiecībām balstīts rezultāts.

Vienu reizi var pārdot katrs, visu nosaka cena un nedaudz veiksmes, grūtības sākas tad, kad jāpārdod šim pašam klientam arī nākamreiz. Tikai godīgas un atklātas attiecības ar klientu nodrošinās panākumus ilgtermiņā.

Kas ir tas, kas atšķir parastu pārdevēju, no izcila? Jāsaka, ka daudzu īpašību kopums, bet tas, kas lielai daļai viduvēju pārdevēju sagādā problēmas joprojām paliek viens – viņi no tiesas ir tikai parasti pārdevēji. Lai gūtu izcilus panākumus, jābūt izcilam pārdevējam, cilvēku vajadzību lietpratējam, un kas šodienas mainīgajā pasaulē ir jo īpaši svarīgi – tev jābūt īpašam, atšķirīgam, neparastam – tādam, kuru atceras, protams, labā nozīmē! Un to, kā par tādu kļūt nenoliedzami var noskaidrot grāmatā “Pārdošanas Burvis”.

Par šo grāmatu man ir īpašs prieks, jo tās autors ir Latvijas praktiķis, kurš veltījis teju 10 gadus pārdošanas un panākumu jomu izpētei. Tas nozīmē, ka šajā grāmatā aprakstītās gudrības ir piemērojamas tieši Latvijas tirgum. Turklāt neslēpju gandarījumu, ka Edgars piedevām vēl ir Jelgavnieks, kas arvien liek pārliecināties par to, ka Zemgale noteikti var tikt uzskatīta par radošu un visnotaļ mērķtiecīgu cilvēku mājvietu.

Par autoru

Edgaram Untālam ir vairāk nekā 10 gadu pieredze pārdošanas jomā. Šai laikā viņš ir pārliecinājies par pārdošanas procesu likumsakarībām gan no pārdevēja, gan tirdzniecības vadītāja pozīcijām.

Savu akadēmisko izglītību ieguvis Latvijas universitātē pedagoģijas un sabiedrisko attiecību jomās. Tas autoram palīdz dziļāk izprast klientu vajadzības, noteikt izcilam pārdevējam nepieciešamās kompetences un radīt panākumiem labvēlīgus apstākļus kā pārdošanā, tā arī citās jomās.

Edgars galvenokārt ir specializējies pārdošanā farmācijas nozarē, turklāt starptautiskā farmācijas kompānijā gūtā pieredze un atziņas liek meklēt aizvien jaunas metodes, kā padarīt pārdošanu par mākslu.

Šobrīd Edgars ir koučinga un konsultāciju uzņēmuma CCGroup dibinātājs un īpašnieks, sertificēts personības un biznesa koučs (ICF), kā arī sertificēts fitnesa instruktors (IFA) ar pieredzi Amerikā.

Autors: Edgars Untāls
Nosaukums: Pārdošanas burvis
Izdevniecība: Zvaigzne ABC
Izdošanas gads: 2012
Izdevumu publicēšanai sagatavoja: Zinta Stikute
Lappušu skaits: 304
ISBN: 978-9934-0-2515-0

 uzzini-cenu

Scroll To Top