Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām (Grāmatas apskats)

Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām (Grāmatas apskats)

Latvijas interneta satura veidotāji šādu grāmatu jau sen bija pelnījuši, beidzot tā ir uzrakstīta! Grāmata „Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām”, lai gan nosaukuma ziņā ne tas labākais variants, jo neatklāj grāmatu pilnā tās būtībā, tomēr sniedz visiem tik nepieciešamo pamata izpratni par to, kas tad īsti nodrošina uzņēmējdarbības panākumus internetā.

Neskatoties uz to, ka internets ir pilns ar visāda veida informāciju par to, kā veidot vai neveidot interneta saturu, šī grāmata pagaidām ir visnotaļ unikāls resurss zināšanu papildināšanai latviešu valodā. Tajā viegli uztveramā veidā ir izklāstīti pamatprincipi satura veidošanā, kā arī sniegti padomi, kuriem mājas lapas plānošanas un veidošanas posmiem nepieciešams pievērst pastiprinātu uzmanību.

Patīk, ka grāmata nav piebāzta ar nevienam neizsakošiem svešvārdiem, jo īpaši nezinātājiem, tai vietā sniegta informācija konceptuālas izpratnes veidošanai, terminoloģiju atstājot nozares profesionāļu ziņā. Taču kāpēc būtu tik svarīgi prast veidot pārdotspējīgu interneta saturu? Kaut vai tādēļ vien, lai nonāktu kā pozitīvās prakses piemērs šāda veida grāmatās 🙂 . Bet, ja runājam nopietni, tad skaidrs, ka saturs nosaka visu, un šajā gadījumā ar vārdu saturs tiek saprasts viss, kas saistīts ar mājas lapu (mājas lapas struktūra, kods, dizains, kā arī tekstuālais un audiovizuālais saturs).

Mājas lapas saturs ir tas, kas nosaka uzņēmuma pārdošanas potenciālu interneta vidē, jo, kā atklāj grāmatas autore, mājas lapas apmeklējuma skaitam ir visai maza nozīme, ja pēc apmeklējuma neseko darījums. Tāpēc ikvienas uzņēmuma mājas lapas uzdevums ar veiksmīgi strukturētas informācijas palīdzību nodrošināt preču pārdošanu vai darījumu noslēgšanu, un tieši par to arī ir šī grāmata – kā pareizi strukturēt informāciju, un kādu tekstuālo un vizuālo informāciju iekļaut, lai tā pildītu savu patieso funkciju – sniegtu klientiem lieliskas preces, bet uzņēmumiem – peļņu!

Grāmatas paveiktais

Pirmā grāmata par mājas lapu satura izveidi Latvijā, kuru sarakstījusi pašmāju autore, iekļaujot Latvijas interneta prakses piemērus un Latvijā veiktos interneta lietotāju pētījumus.

Par autoru

Linda Kimeiša tiek uzskatīta par vienu no pirmajām interneta satura ekspertēm Latvijā. Izglītību ieguvusi Latvijas Lauksaimniecības universitātē, studējot Iestāžu un uzņēmumu ārējo sakaru programmā, vēlāk Biznesa augstskolā „Turība” ieguvusi maģistra grādu Sabiedriskajās attiecībās. Savas zināšanas ir papildinājusi mācoties ASV un Beļģijā.

Praktisko pieredzi guvusi strādājot par projektu vadītāju tādos uzņēmumos kā “Stendera nami” un “Riga Realty Media”, vēlāk kā mārketinga un PR ārštata darbinieks modes preču veikalā “BLOW” un modes namā “TĒMA”. Viņa ir bijusi mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja uzņēmumā “HANSA AUTO”. Vēlāk kļuvusi par reklāmas tekstu veidotāju uzņēmumā “Efumo” un tagad ir uzņēmuma “WIT Berry” stratēģiju meistare.

Linda ir konsultējusi uzņēmumus interneta komunikācijas un satura jautājumos Latvijā, ASV, Lielbritānijā, Norvēģijā un Beļģijā. Paralēli darbam pie mājas lapu satura izveides Linda lasa lekcijas un vada seminārus un apmācības par interneta veikalu un mājas lapu satura izveidi un komunikāciju internetā.

Brīvajā laikā Linda ceļo, lasa, mācās franču un persiešu valodu, kā arī sporto un vienkārši bauda sauli, jūru, svaigu gaisu, draugu, ģimenes un arī nepazīstamu, bet interesantu cilvēku kompāniju.

Autors: Linda Kimeiša
Nosaukums: Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām
Izdevniecība: Zvaigzne ABC
Izdošanas gads: 2013
Izdevumu publicēšanai sagatavojusi: Ieva Āboliņa
Lappušu skaits: 126
ISBN: 978-9934-0-3542-5

 uzzini-cenu

Scroll To Top